Stáhněte si svůj  ladící seznam pro 10 kroků

Pro dosažení změny mějte přehled o tom, co děláte 

Chcete-li dosáhnout ZMĚNY, dělejte si přehled o tom, co pro změnu opravdu děláte.

Obecně se osvědčilo mít seznam, ve kterém si viditelně označujete, co jste udělali.  

Pro zjednodušení jsem připravila Váš LADÍCÍ SEZNAM, který si stáhněte do chytrého telefonu, nebo vytiskněte a dejte na viditelné místo (zmenšete si ho, protože je uložen pro formát A3).  

> Vždy, když daný krok v daný den uděláte, označte příslušné políčko v seznamu. 

Nový návyk se učte aspoň 21 (30) dní po sobě. 

Vynecháte-li v této době jeden den, nevadí. Vždyť nejsme stroje. Naštěstí. 🙂 

Bude-li to více, jak 3 dny, začněte 21 denní cyklus znovu - vyznačte si to v tabulkce. 

Důležitá poznámka 

Pro zpříjemnění každodenního života - všechny kroky NEMUSÍTE dělat od teď a navždy každý den.
Sama vynechávám, a přesto mi pomáhají. 🙂
  • Co nejčastěji dělejte 4., 5. a 1. krok

Vaše 1. pomoc v čase krize

Tyto kroky skvěle pomáhají v době, kdy se cítíte "pod psa", nedaří se Vám, máte špatnou náladu či problém. Stane-lis se, pak je fajn, vybrané KROKY dělat tak dlouho, až problém pomine - někdy stačí jednou, jindy 14 dní. 

10 KROKŮ je terapie / meditace prací 

Máte-li otázky, pište je na iva@ivakolarova.cz

Svůj ladící program 
si stáhněte zde - kliknutím na obrázek